دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

نرم افزار جامع اطلاعات جام جهانی 2010 بهشت Worldcup 2010 Paradis

دانلود نرم افزار - نرم افزار جامع اطلاعات جام جهانی 2010 بهشت 
Worldcup 2010 Paradise

نرم افزار بهشت جام جهانی بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است که تمامی اطلاعات مربوطه را با استفاده از وب سایت اصلی مسابقات (سایت فیفا) به روز رسانی می کند.
این نرم افزار با استفاده از اتصال به سایت و بانک اطلاعاتی‌اش، «1. برنامه کامل، زمان و مکان دیدارها  2. نتایج نهایی و نیمه نخست 3. آمار کامل دیدارها 4. بازیکنان حاضر در میدان و تعویض ها 5. گل زنان 6. داورها 7. آمار دیدارهای رو در رو در تاریخ جام جهانی 8. عکس ها 9. فیلم گل ها و صحنه های حساس 10. اخبار و حواشی دیدارها 11. جدول گلزنان» را منتشر کرده و در اختیار همه گان قرار می دهد.
مزیت این نرم افزار نسبت به سایت هایی که اطلاعاتی هم نظیر را منتشر می سازند این است که این نرم افزار تمام دیدارها و اطلاعات قرعه کشی شده و از پیش تعیین شده را در به صورت ایستا در خود جای داده است و تنها نتایج و آمار ها هستند که بعد از اتمام هر دیدار، با اتصال به سایت نرم افزار، منتشر می شوند.
یکی از امکانات جالبی که در این نرم افزار وجود دارد این است که مخاطبان می توانند درباره‌ی هر دیدار با هم بحث و تبادل نظر کنند. که این قسمت در بخش "بحث داغ" این نرم افزار گنجانده شده است.
شاید اهمیت والای این نرم افزار در آن باشد که می تواند آرشیو کامل و همیشه‌گی برای علاقه مندان به ورزش فوتبال و رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی باشد.
پشتیبانی از این نرم افزار 24 ساعته است.
ادامه مطلب ...

ترجمه متن ها به ١٧ زبان دنیا با PC Translator 2010

دانلود نرم افزار - ترجمه متن ها به ١٧ زبان دنیا با   PC Translator 
2010

PC Translator نام نرم افزاری جهت ترجمه به شمار می رود اما ترجمه به صورت جمله و یا به طور ساده تر این نرم افزار یکی از کامل ترین ابزارهای جهت ترجمه متون به شمار می رود.  کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و بانک کلمات آن بسیار کامل است. زبان های نظیر انگلیسی ، اسپانیولی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و ... و از همه مهم تر زبان فارسی از سوی این نرم افزار پشتیبانی کاملی به عمل می آید. در استفاده از نرم افزار می توان از راه های مختلف اقدام به ترجمه نمود. زمانی که ماوس روی متنی قرار گیرد با توجه به زبان های تعریف شده آن پاراگراف به صورت Tooltip ترجمه شده و می توان آن را مشاهده کرد. متون را می توان کپی کرده و در نرم افزار ترجمه آن را با یک کلیک ساده مشاهده نمود. متن ها در این نرم افزار قادرند به صوت تبدیل شوند ، یعنی به حرف درآیند و برای کاربر حرف بزنند ؛ پس این نرم افزار در تلفظ صحیح هم می تواند کمک زیادی نماید. سرعت کار ترجمه کردن بسیار بالاست. حتی شاید به چشم بهم زدنی هم طول نکشد که PC Translator متنی را ترجمه نماید. بعضی از لغات ممکن است برای نرم افزار ناشناخته باشند به سادگی می توان به صورت آنلاین به ترجمه آن پرداخت و اگر بازهم ترجمه ای یافت نشود می توان آن را در لیست کلمات غیرقابل درک قرار داد.
ادامه مطلب ...

ساخت برنامه های آوزشی توسط Wondershare DemoCreator 3.0.1.14

دانلود نرم افزار - ساخت برنامه های آوزشی توسط Wondershare 
DemoCreator 3.0.1.14

نرم افزار DemoCreator ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت منوی فلش آموزشی توسط فیلمبرداری از صفحه نمایش می باشد. با نرم افزار آموزشی DemoCreator می توانید معرفی تعاملی شبیه ساز نرم افزار، آموزش، معرفی محصول های خود را فقط با چند کلیک به نمایش بگذارید. این برنامه به شما اجازه ضبط تصویر از صفحه نمایش و ساخت ارائه با افکت انیمیشنی فلش بدون داشتن هیچ مهارتی را می دهد. در این نرم افزار همچنین کاربران قادر به تهیه ScreenShot از برنامه ها و قسمت های تعیین شده توسط خودشان می باشند. سه مرحله برای ساخت دموی فلش وجود دارد: 1- ضبط آسان لحظه به لحظه مکان نما و ضربه کلید برای ساخت آموزش ها و دموهای ویدئویی فلش
2- ویرایش قدرتمند با ویژگی هایی برای ساخت نمونه نمایشی همراه با صوت و متن
3- انتشار فیلم و ویدئوهای فلش با فرمت های معمولی برای انتشار همه جانبه

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare DemoCreator 3.0.1.14:

- قابلیت ضبط هر نقطه یا تمام صفحه
- توانایی ضبط صدا ازهر ابزار صوتی مانند کارت صدا، میکروفن و ...
- توانایی ضبط تصاویر در هر لحظه به کمک کلید های میانبر تعیین شده
- قابلیت فیلم برداری از صفحات وب، نرم افزارها و دیگر قسمت های سیستم
- توانایی تهیه ScreenShot از یک برنامه و یا یک پنجره خاص
- قابلیت تنظیم نرم افزار برای شروع به ضبط تصاویر به صورت خودکار در زمان های تعیین شده
- دارای ابزار ویرایشگر فایل های ضبط شده
- و ...
ادامه مطلب ...

تبدیل و ویرایش آسان فایلهای PDF با PDF Suite Professional 2010 9

دانلود نرم افزار - تبدیل و ویرایش آسان فایلهای PDF با PDF Suite 
Professional 2010 9.0.32.36863

PDF Suite Professional برنامه ای جامع و فراگیر می باشد که به منظور کار با اسناد پی دی اف طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار با نهایت سادگی و کارآمدی ، قادر خواهید بود تا نه تنها فایلهای پی دی اف خود را بخوانید بلکه می توانید آنها را به فرمتهای دیگر نیز تبدیل نمایید. PDF Suite با واسط کاربری بدیع وساده خود این امکان را برای شما فراهم می آورد تا مدیریت اسناد الکترونیکی خود را تنها در عرض چند دقیقه بدست گیرید. همچنین این نرم افزار دارای پلاگینی می باشد که  برروی مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ شما نصب می شود و امکان تبدیل فایلهای آفیس مانند تبدیل ورد به پی دی اف را به آسانی برای شما فراهم می آورد. این نرم افزار بسیار ساده می باشد، کارآمد بوده و تعداد فرامانی از قابلیتهای سودمند را دارا می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDF Suite Professional 2010 9.0.32.36863 :

- امکان جستجوی فایلهای پی دی اف با کلمات کلیدی خاص
- پشتیبانی از بو مارک
- امکان چرخاندن اسناد پی دی اف
- امکان ترکیب اسناد پی دی اف
- امکان تبدیل متون پی دی اف به فایلهای ورد
- ابزار ویژه ی رمزگذاری 256 بیتی بر روی فایلها و اسناد
- ابزار ویژه ی ویرایش اسناد PDF ادامه مطلب ...

Intelligent Shutdown 2.1.0 نرم افزاری هوشمند برای خاموش کردن خودکار کامپیوتر

دانلود نرم افزار - Intelligent Shutdown 2.1.0 نرم افزاری هوشمند 
برای خاموش کردن خودکار کامپیوتر!

Intelligent Shutdown نرم افزاری هوشمند و بسیار جالبی برای خاموش کردن سیستم در زمان تعیین شده و نیز در زمانهای بی کاری طولانی مدت کامپیوتر می باشد. برای همه ی ما پیش آمده است که مثلا سیستم را شبانه (هر وقتی می تواند باشد ، منظورمان وقتی از سیستم استفاده ای نمی کنیم) برای اسکن ویروس ، دانلود فایل ، کپی فایل و... روشن گذاشته ایم و پس از اتمام این کارها نیز سیسام تا صبح روشن مانده است! Intelligent Shutdown برای رفع همین مشکل تولید و به انگلیسی ترجمه شده است (قبلا این نرم افزار به زبان آلمانی بوده) . در داخل این نرم افزار گزینه هایی برای هوشمند کردن آن وجود دارد! مثلا گزینه ای وجود دارد برای Shutdown ، Restart ، Sleep و Hibernate سیستم هنگامی که پردازش CPU (بر حسب درصد( از مقداری تعیین شده توسط کاربر تا مدت زمانی زیاد پایینتر باشد و یا از اینترنت تا مدتی استفاده نشود ، با این تنظیمات نرم افزار به طور هوشمند سیستم را خاموش می کند تا هم سیستم بیهوده روشن نماند و هم در مصرف برق صرفه جویی شود.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Intelligent Shutdown 2.1.0:

- امکان زمانبندی نرم افزار برای اجرای خودکار آن به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و یا همیشگی
- امکان انتخاب نرم افزاری جهت بررسی ، بدین صورت که شما برنامه ای مانند آنتی ویروس و یا ... را به نرم افزار معرفی می کنید و نرم افزار آن را بررسی کرده و در زمان اتمام کارش ، سیستم را به صورت خودکار خاموش می کند.
- امکان زمانبندی برنامه برای Shutdown ، Restart ، Sleep و Hibernate سیستم
- دارای قسمتی برای انتخاب میزان پردازش ، نحوه ی کار بدین صورت می باشد که شما به نرم افزار مقدار کمینه ی کارکرد CPU را بر حسب درصد می دهید و اگر CPU مدت زمان زیادی از آن مقدار تعیین شده بار کاری نداشته باشد ، سیستم به صورت خودکار خاموش می شود
- امکان تنظیم برنامه برای خاموش کردن سیستم پس از اتمام فایل های دانلودی (این امکان در نرم افزارهای مدیریت دانلود نیز وجود دارد ولی اگر فایل دانلودی توسط نرم افزاری دیگر صورت پذیرد چه خواهید کرد! مثلا سیستم را برای دانلود و نصب آپدیت های جدید توسط خود Updater ویندوز روشن گذاشته باشید!)
- دارای ابزاری برای نمایش اطلاعات سیستمی از قبیل نوع سیستم عامل ، CPU ، RAM و...
- امکان زمانبندی سیستم برای بستن نرم افزاری خاص پس از اتمام کار آن نرم افزار
- دارای محیطی به زبان انگلیسی (قبلا فقط به زبان آلمانی بود و در این نسخه ترجمه شده است)
- پشتیبانی از ویندوزهای Vista ، XP و 7
- و... .
ادامه مطلب ...

دانلود سی.دی Bootable جادویی با ابزارهایی مفید Hiren's BootCD 10

دانلود نرم افزار - دانلود سی.دی Bootable جادویی با ابزارهایی مفید 
Hiren's BootCD 10.2

Hiren's BootCD یکی از بهترین مجموعه ابزارهای مورد نیاز برای کاربران نیمه حرفه ای و حرفه ای کامپیوتر می باشد که بدون نیاز به سیستم عامل ویندوز و مستقل از آن (این گونه سی.دی ها را اصطلاحاً Live CD می نامند) اجرا شده و اکثر نیازهای کاربران را رفع می کند. با دانلود و رایت Hiren's BootCD بر روی CD و جایگذاری آن در درایو نوری ، کافیست سیستم را از طریق CD بوت کنید تا ابزارهای جادویی و شگفت انگیز این سی.دی را مشاهده نمایید! این CD دارای ابزارهای بسیار مفیدی از قبیل: بازیابی اطلاعات از هارددیسک ، ابزار پارتیشن بندی هارد ، ابزارهایی برای Backup گیری از هارددیسک ، تست سخت افزارهای سیستم از قبیل هارددیسک ، RAM ، ابزارهایی برای کار با MBR یا همان Master Boot Record ، نمایش اطلاعات سیستمی ، آنتی ویروس با قابلیت اسکن هارددیسک ، ابزارهایی برای اسکن و پاکسازی انواع Trojan ، Worm ، Spyware و... ، ابزارهایی برای بازیابی کلمه عبور سیستم عامل های نصب شده روی کامپیوتر شما ، ابزارهای بهینه سازی و نیز ویندوز زنده! و بسیاری از ابزارهای دیگر ... می باشد که همگی از طریق Dos Boot قابل دسترسی بوده و مستقل از هرگونه سیستم عامل برای اجرا می باشند!

ویژگی های کلیدی سی.دی Hiren's BootCD 10.2 + KeyBoard Patch:

- امکان بازیابی کلمه ی عبور کاربران از ویندوزهای NT ، 2000 ، XP ، Vista و 7
- قابلیت اجرا به صورت Bootable و عدم نیاز به سیستم عاملی خاص جهت اجرا
- دارای ابزاری برای بهینه سازی
- دارای ابزاری برای تست RAM و Hard Disk
- شامل نرم افزارهای Anti virus ، Anti Spyware ، Anti Trojan و... با قابلیت اسکن و پاکسازی
- دارای ابزاری برای مدیریت بر BIOS
- دارای انواع File Manager با ابزارهایی برای پشتیبانی از فایل های فشرده
- دارای ابزارهایی برای مدیریت بر هارددیسک مانند : پشتیبان گیری ، تست ، بازیابی اطلاعات ، پارتیشن بندی و کار با NTFS
- شامل ابزارهایی برای کار با MBR یا Master Boot Record
- دارای ابزارهایی برای نمایش انواع فایل های چند رسانه ای از جمله مشاهده ی تصاویر و ویدیوهای DivX
- دارای ابزارهای مربوط به شبکه مانند IP Scanner ها و...
- دارای ابزارهایی برای Defragmentation هارددیسک
- و... که در ادامه ی مطلب لیست ابزارها با ورژن آنها موجود است
ادامه مطلب ...

گرفتن عکس و ضبط ویدیو از محیط بازی ها و Benchmark سیستم با Beepa

دانلود نرم افزار - گرفتن عکس و ضبط ویدیو از محیط بازی ها و 
Benchmark سیستم با Beepa Fraps 3.1.0

Beepa Fraps نرم افزاری برای سیستم عامل ویندوز می باشد که می توان آن را به همراه بازی هایی که از تکنولوژی گرافیکی DirectX و OpenGL استفاده می کنند به کار برد. این نرم افزار با نشان دادن FPS (فریم بر ثانیه) که در مانیتور سیستم در حال نمایش است قدرت سیستم شما را در اجرای بازی های گرافیکی کامپیوتری محاسبه کرده و امتیازی به آن می دهد که به آن Benchmark سیستم می گویند یعنی می توانید از این امتیاز برای مقایسه ی قدرت کامپیوتر خود با دیگران استفاده کنید. Fraps شما را قادر می سازد که با فشار دادن تنها یک کلید از صفحه ی اجرای بازی ها عکس بگیرید و نیازی به paste آن در نرم افزار Paint نیست ، این نرم افزار همه ی کار را خودش یه تنهایی انجام می دهد. از ویژگی های برجسته ی این نرم افزار می توان به امکان ضبط ویدیو از محیط بازی به هنگام اجرای آن اشاره کرد ، Fraps قادر است ویدیووی تا رزولیشن 2560x1600 و 120 FPS از محیط بازی به همراه صدا و تصویر ضبط و ذخیره کند!

ویژگی های کلیدی نرم افزار Beepa Fraps 3.1.0:

- سازگاری با تمامی بازی هایی که از DirectX و OpenGL استفاده می کنند.
- امکان عکس برداری از صفحه ی بازی ها در هنگام اجرا تنها با فشار 1 کلید و ذخیره ی آنها با فرمت JPG ، PNG و TGA
- امکان ضبط ویدیو (فیلم برداری) از محیط بازی ها و ذخیره ی آن با کیفیت اصلی
- نمایش FPS (فریم بر ثانیه) نمایش داده شده در مانیتور در هنگام اجرای بازی
- امکان Benchmark سیستم در اجرای بازی ها و ارایه ی اطلاعات کامل و ذخیره ی آن در فایل متنی
- و... . ادامه مطلب ...

مدیریت اطلاعات شخصی با WinOrganizer 4.2 Build 1583

دانلود نرم افزار - مدیریت اطلاعات شخصی با WinOrganizer 4.2 Build 
1583

WinOrganizer نرم افزاری کامل برای مدیریت بر اطلاعات زندگی شخصی و تجارتی شما می باشد. این نرم افزار یک برنامه ریز دقیق و حرفه ای است که از ترکیب نرم افزار واژه پرداز و دفترچه تلفن در یک نرم افزار واحد تشکیل شده است! این نرم افزار با ابزاری که دارد به شما کمک می کند تا طرح ها و برنامه ریزی های تجاری و شخصی خود را سر و سامان بدهید و اطلاعات شخصیتان از قبیل وقایع ، وظایف ، Password ها ، تماس ها و... را مدیریت کنید.WinOrganizer به شما کمک می کند که وقایع مهم زندگی از جمله قرار ملاقات ها و روزهای تولد دوستانتان را به یاد داشته باشید البته به صورت الکترونیکی! که شما را از طریق هشدارهای به موقع از این وقایع آگاه می سازد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinOrganizer 4.2 Build 1583:

- توانایی مدیریت بر رمزهای عبور
- یادآوری روزهای مهم مانند تولد دوستان
- یادآوری قرارهای ملاقات در زمانهای تعیین شده به وسیله ی هشدار به کاربر
- مدیریت بر اطلاعات و اسناد شخصی مانند پروژه هایی که روی آنها زحمت کشیده اید!
- محافظت از اطلاعات ذخیره شده به وسیله ی رمزنگاری قوی و کلمه ی عبور
- امکان ذخیره ی تماس های شما به وسیله ی دفترچه تلفن کامل
- سازگاری کامل با ویندوز Vista و ویندوز محبوب 7
- و... . ادامه مطلب ...