دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

لذت وبگردی با Firefox 3.6.3

دانلود 
نرم افزار - لذت وبگردی با Firefox 3.6.3

پس از مدتها انتظار سر انجام نسخه 3.6 نهایی محبوب ترین مرورگر جهان یعنی Firefox به کاربران و دوستداران این نرم افزار رایگان و پرقدرت وبگردی از سوی بنیاد موزیلا تقدیم شد.
فایرفاکس از جمله پیشگامان فناوری های جدید و پشتیبانی از استانداردهای جهانی وب در طراحی های وب سایت میباشد. این مرورگر دارای افزونه های متعددی است که توسط کاربران مختلف و همچنین برنامه نویسان بنیاد موزیلا نوشته شده اند و قادرند تا مرورگر شما را به یک ماشین مجهز وبگردی تبدیل نمایند و از بزرگترین تا کوچک ترین نیاز شما را برطرف سازند.
مرورگر فایرفاکس هموراه به دلیل سرعت، امنیت، استاندارد بودن، پشتیبانی از فناوری ها جدیدی چون امکان نصف افزونه، مرور Tab به Tab صفحات وب و ... دارای جایگاه ویژه ای در میان کاربران بوده و روز به روز نیز بر محبوبیت آن افزوده میگردد.
حتی در زمان ارائه نسخه سوم از این مرورگر کاربران ایرانی توانستند در میان کشورهای مختلف رتبه برتری در جهت دانلود این مرورگر در روز انتشار آن کسب نمایند.
نسخه جدید مرورگر نیز با امکانات اساسی از جمله رفع مشکلا امنیتی موجود، افزایش لود صفحات تا چندین برابر، امکان نصب Realtime افزونه ها بدون نیاز به راه اندازی مجدد مرورگر، مدیریت قدرتمند تر کلمات عبور و رمزها و ...

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از :

توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت ‏Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود  Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است . مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایلها از اینترنت سود می برد , می تواند فایلهای دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونتهای مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است . Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Firefox 3.6.3 :

- سرعت بالا در لود صفحات اینترنتی
- امکان نصب اکستنش بر روی مرورگر
- امنیت بالا در وبگردی های اینترنتی
- ابزار ویژه مدیریت کلمات عبور
- پشتیبانی از فناوری Tab Browsing
- ابزار ویژه ی مدیریت علاقه مندی ها
- امکان تغییر تم برنامه
- دارای ابزار ویژه ی مدیریت دانلود ها
- پشتیبانی از زبان فارسی و زبان های یونیکد
- امکان بزرگنمایی صفحات اینترنتی
- پشتیبانی کامل استانداردهای کنسرسیوم جهانی طراحی وب
- و...


price قیمت: رایگان
download دانلود (حجم: 7.96 مگابایت) - سرور سایت
password رمز عبور: www.takpedia.com
publisher سایت سازنده
info منبع : تک پدیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد