دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

ساخت ، ویرایش و رایت فایل های ایمیج با UltraISO 9.3.6.2750

دانلود
 نرم افزار - ساخت ، ویرایش و رایت فایل های ایمیج با UltraISO 9.3.6.2750

فرمت ISO فرمت استانداردی برای دیسک های نوری می باشد که ریشه در سازمان استانداردهای جهانی دارد. هر کاربر کامپیوتر مایل است CD و DVD های خود را عینا در سیستم ذخیره کند که در مواقع نیاز نیز دنبال دیسک نگردد! بنابر این بهترین گزینه تهیه ی فایل Image از دیسک مورد نظر می باشد.UltraISO نرم افزاری از شرکت EZBsystems در زمینه ی ساخت ، ویرایش و رایت فایل های ISO می باشد. توسط این نرم افزار می توانید CD و DVD های خود را در یک فایل .iso ذخیره کنید و در مواقع نیاز آن را با درایو مجازی Mount کرده و یا با نرم افزارهای رایت ، آن را 2باره بر روی CD یا DVD رایت کنید! به همین سادگی! شاید برای برخی از شما جای سوال باشد که : نمی شود از فایل های داخل لوح فشرده کپی بگیریم و در هارددیسک Paste کنیم؟! پاسخ این سوال مثبت است ولی اگز دیسک Bootable باشد امکان کپی ویژگی بوت آن نیست و بهترین راه حل تهیه ی نسخه ی Image از لوح فشرده می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار UltraISO 9.3.6.2750:

- امکان ویرایش مستقیم فایل های ایمیج ISO
- امکان Extract مستقیم فایل ها و پوشه ها از فایل ISO
- امکان حذف ، اضافه فایل ها و پوشه های جدید در فایل Image به صورت مستقیم
- امکان ساخت فایل ISO از اسناد موجود در هارددیسک
- امکان پردازش بر روی اطلاعات Boot دیسک فشرده . امکان اضافه ، حذف اطلاعات Boot به صورت مستقیم!
- پشتیبانی از اکثر فرمت های شناخته شده ی ایمیج  : .ISO ، .BIN ، .IMG ، .CIF ، .NRG ، .MDS ، .CCD ، .BWI ، .ISZ ، .DMG ، .DAA ، .UIF ، .HFS و...
- امکان Hidden کردن فایل های موجود در فایل Image به صورت مستقیم
- پشتیبانی از ISO 9660 Level 1/2/3
- پشتیبانی از ویندوزهای XP ، 2003 ، 2008 ، Vista و 7
- و... . ادامه مطلب ...

ساخت لیبل های زیبا برای دیسک ها توسط Acoustica CD/DVD Label Make

دانلود نرم افزار - ساخت لیبل های زیبا برای دیسک ها توسط Acoustica 
CD/DVD Label Maker 3.22

چرا می‌خواهید کارهای خوب و سرگرم‌ کننده‌ی خود را به دیگران بسپارید؟ شما می‌توانید برچسب و جلد سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها را خودتان در کمال سهولت و با بهترین کیفیت انجام دهید. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد که برچسب‌ها را روی کاغذ ساده، و یا قالب‌های از پیش آماده چاپ کرده و به محصولات خود یک شکل و شمایل کاملاً حرفه‌ای بدهید. کار کردن با این نرم‌افزار به قدری ساده است که می‌توانید آن را چشم‌بسته نیز انجام دهید.
CD DVD Label Maker نام نرم افزاری از کمپانی Acoustica می باشد . به کمک CD DVD Label Maker شما قادر خواهید بود تا به راحتی اقدام به ساخت برچسب های مورد نظر با موضوع دلخواه و محتوای CD نمایید.
شما می توانید به راحتی و فقط با چند کلیک به طراحی آرم و ... خود بر روی سی دی بپردازید. شما می توانید به مناسبتهای گوناگون برای دوستان و آشنایان خود سی دی هدیه بدهید که مخصوص آن فرد درست شده است. شما حتی می توانید بر روی کاغذ معمولی یا کاغذ برچسب دار طرح خود را چاپ کنید. و یا می توانید مستقیما و بدون هیچ محدودیتی بر روی سی دی خود چاپ بکنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Acoustica CD/DVD Label Maker 3.22 :

- پشتیبانی از همه چاپگر ها بخصوص چاپگر های مخصوص برای چاپ بر روی سی دی  
- قابلیت استفاده از عکس با فرمت های تصویری مختلف برای ساخت و طراحی
- توانایی قرار دادن افکت های مختلف متنی بر روی نوشته های روی برچسب
- بصورت خودکار چاپگرتان را برای چاپ بر روی سی دی آماده می کند
- دارای قالب های مختلف در برنامه برای کمک به طراحان مبتدی
 - می توانید بر روی کاغذ یا مستقیما بر روی سی دی چاپ بزنید
- پشتیبانی از 99% از سی دی و دی وی دی های بازار 
- دارای ابزار جادویی ( Wizard ) برای طراحی آسان
- طراحی های آماده برای چاپ بر روی سی دی 
- پشتیبانی از فونت های آسیایی
- و ...
ادامه مطلب ...

قفل شکنی CD و DVD با Alcoholer 4.1

دانلود نرم افزار - قفل شکنی CD و DVD با Alcoholer 4.1

Alcoholer نرم افزار کوچک و ساده است که با شناسایی قفل های موجود بر روی CD ها و DVD ها آنها را برطرف میکند و به این ترتیب به راحتی قادر خواهید بود تا از دیسک های قفل دار نسخه کپی تهیه کنید.
این برنامه با نرم افزارهای معروف رایت چون Alcohol 120%, Clone CD و BlindWrite کار میکند و شما میتوانید به انتخاب یکی از این سه نرم افزار در محیط برنامه توسط آن نرم افزار عملیات رایت را پس از قفل شکنی انجام دهید.
ادامه مطلب ...

ایجاد آسان دیسک های MP3 با Ultra MP3 CD Burner 7.4.4.149

دانلود نرم افزار - ایجاد آسان دیسک های MP3 با Ultra MP3 CD Burner 
7.4.4.149

رایت لوح های فشرده MP3 یکی از علایق کاربرانی است که به عرصه موزیک و آهنگ ها بسیار علاقه دارند. برخی کلکسیون بزرگی از موزیک های قدیمی دارند و آنها را آرشیو کرده اند. برخی کارشان رایت و فروش لوح های فشرده MP3 است و برخی هم گاهی نیاز به رایت اینگونه لوح های فشرده دارند. ولی همگی بر یک اصل بسیار تاکید دارند! آن هم کیفیت سی دی های رایت شده است. البته همه به فکر قابلیت های مهم نیز هستند ولی کیفیت بسیار مهم است. استفاده از نرم افزارهای تخصصی همیشه پیشنهاد می شود. اینبار نیز دانلودینا نرم افزار تخصصی برای رایت لوح های فشرده MP3 دارد. این نرم افزار محصول شرکت SmartMedia Systems است که شرکتی مربوط به عرصه مالتی مدیا بشمار می رود، پس میتوان به آن اعتماد کرد. Ultra MP3 CD Burner نرم افزار گمنامی نیست. همان طور که از نام آن متوجه شده اید مخصوص رایت لوح های فشرده MP3 است. این نرم افزار موزیک های شما را با کیفیت بسیار بالا و با سرعت باور نکردنی روی CD با به صورت MP3 CD رایت می کند که در تمام پلیرهای خانگی و ... قابل پخش است. نسخه حرفه ای این نرم افزار توانایی رایت فایل iso را روی cd دارد که این یک نقظه قوت در Ultra MP3 CD Burner بشمار می رود. امکان اضافه نمودن فایل ، حذف فایل و تغییر نام در حین عملیات نیز امکان پذیر است. امکان تعیین سرعت رایت روی cd میتواند شما را در رایت مناسب یاری دهد . رایت لوح های فشرده مخصوص برای موزیک و صدا باعث می شود کیفیت فوق العاده در اختیار شما باشد که دیگر نرم افزارها در این زمینه ضعف دارند. سرعت باعث تسریع در فرایندها خواهد شد. محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است به طوری تمام ابزارها در اختیار شما است و بدون هیچ دردسری میتوانید درخواست ها و دستورات را اعمال کنید بدون اینکه هیچ سردرگمی در شما به وجود آید. cd های mp3 خود را با کیفیت بالا، سرعت بی نظیر و راحتی هرچه تمام تر با این نرم افزار رایت کنید. امیدواریم بهترین سی دی ها آهنگ را رایت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ultra MP3 CD Burner 7.4.4.149:

- رایت سریع آهنگ ها روی cd
- کیفیت بسیار بالا در رایت سی دی mp3
- امکان پخش سی دی ها رایت شده توسط نرم افزار در تمام پلیرها
- محیط گرافیکی بسیار زیبا و ساده
- امکان رایت فایل های iso روی سی دی
- توانایی اضافه و حذف کردن فایل به iso هنگام رایت
- امکان تعیین سرعت رایت
- دارای متد رایت DAO and TAO تا در همه پلیرها قابل پخش باشد
- استفاده حداقل از اطلاعات سیستم و عدم کاهش سرعت سیستم
- امکان انتخاب نوع رایت نمودن audio cd
- رایت آسان سی دی های صوتی به صورت Mp3
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

رایت دیسک با Astroburn Pro 2.0.1.0087

دانلود نرم افزار - رایت دیسک با Astroburn Pro 2.0.1.0087

وقتی می خواهیم کارهای معمولی را با یک رایانه انجام دهیم حتما لازم نیست که به دنبال بهترین و یا کامل ترین نرم افزارها باشیم. می توانیم با یک نرم افزار ساده هم آنچه که به آن نیاز داریم دست پیدا کنیم ؛ برای نمونه رایت انواع لوح های فشرده با صدها نرم افزار امکان پذیر می شود ، می توان از نرم افزار نرو استفاده کرد که حجم بسته کامل آن حدود 2.5 گیگ است یا نه از نرم افزار دیگر به نام Astroburn Pro استفاده نمود که حجمش حدود 4.5 مگابایت است ؛ این دو از نظر امکانات شاید قابل مقایسه هم نباشند اما نرم افزار دوم هم می تواند همان کارهای معمولی که اکثر کاربران از نرم افزارهای رایت انتظار دارند را انجام دهد.
Astroburn Pro این تونایی را دارد که با پشتیبانی از تمامی انواع لوح های فشرده مدل های مختلف رایت را برروی آن ها اعمال کند ، رایت اطلاعات به صورت Data ، رایت به صورت ویدئو و همچنین موزیک برای پخش در سیستم های صوتی و تصویری ، پشتیبانی از انواع فرمت های استفاده شده برای ایمیج ها ، امکان ساخت ایمیج از لوح های فشرده و رایت و فرمت لوح های RW از جمله خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود.
استفاده آسان از نرم افزار و پشتیبانی از تکنولوژی MultiSession از قابلیت هایی است که کاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند. پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و همچنین امکان فشرده سازی موزیک ها با قابلیت عدم کاهش کیفیت برای رایت تعداد بیشتری از فایل های صوتی در داخل یک لوح فشرده امکان جالبی است که در نرم افزار Astroburn Pro به چشم می خورد. همیشه لازم نیست از نرم افزارهای حجیم استفاده کنیم همین نرم افزارهای سبک هم می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Astroburn Pro 2.0.1.0087 :

- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان رایت به شکل های مختلف
- پشتیبانی از همه انواع لوح های فشرده
- پشتیبانی از انواع فایل های صوتی و تصویری
- امکان فشرده سازی موزیک ها
- قابلیت ایمیج گیری از دیسک ها
- رایت انواع ایمیج ها از روی هارددیسک
- پشتیبانی از تکنولوژی MultiSession- امکان پاک کردن کامل لوح های RW
- حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا
- امکان ساخت دیسک بوتیبل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...
ادامه مطلب ...

رایت سریع و آسان انواع لوح فشرده با Magic Burning Studio 12.1.0

دانلود نرم افزار - رایت سریع و آسان انواع لوح فشرده با Magic 
Burning Studio 12.1.0.2010

نرم افزارهای مختلفی برای رایت سی.دی وجود دارد و هر کدام محیط کاری بخصوصی برای خود دارند که کاربر برای یادگیری آن مستلزم صرف زمان نسبتا زیادی است ، حتی نرم افزارهایی وجود دارند با اینکه کاربر بیش از 1 سال است که از آنها برای رایت دیسک استفاده می کند ولی از بعضی از ویژگی های آن در این مدت یک سال استفاده نکرده است! ولی در مورد Magic Burning Studio مساله فرق می کند! این نرم افزار توسط شرکت Magic Video Software برای آسانتر شدن کار در امر رایت انواع لوح فشرده ساخته شده است.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار داشتن رابط کاربری بسیار زیبا و ساده است به طوری که تمامی ابزارهای مشابه در صفحاتی جداگانه به آیکون هایی بخصوص برای هر کار دسته بندی شده اند ، این نرم افزار دارای 4 تب می باشد که عبارتند از : Audio ، Data ، Video و Other. همانطور که از نامشان مشخص است با انتخاب هر تب ابزارهای مربوط به آن تب نمایش داده می شوند ، این کار باعث شده امر رایت سی.دی بسیار آسانتر شده و ابزاری از دید کاربر پنهان نماند. در تب Other ابزارهایی اضافی برای کار با دیسک وجود دارد که عبارتند از : Record Information ، Copy Disk و Erase Disk.
Magic Burning Studio علاوه بر رایت لوح فشرده ، توانایی ساخت DVD با امکاناتی همچون ساخت منو برای دی.وی.دی با Template هایی آماده و ساخت انواع دکمه ، تصویر زمینه و در نهایت رایت آنها بر روی DVD-5 و DVD-9 و همچنین امکان تبدیل DVD های ویدیویی را به فرمت VOB را دارد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Magic Burning Studio 12.1.0.2010:

- امکان ساخت DVD با منو همراه با قالب ها ، دکمه ها و تصاویر پیش زمینه ی آماده و امکان افزودن نوشته و دکمه در آن ، و در نهایت رایت DVD ساخته شده بر روی DVD-5 و DVD-9
- توانایی تهیه ی ایمیج با فرمت ISO از CD و DVD
- امکان کپی انواع دیسک
- توانایی رایت ایمیج با فرمت ISO بر روی CD و DVD
- امکان ساخت دیسک های Data
- تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت VOB و رایت آنها روی DVD
- توانایی ساخت CD و DVD های صوتی
- امکان ساخت دیسک های MP3
- امکان رایت فیلم به صورت DVD ، VCD و S-VCD
- دارای ابزاری برای نمایش اطلاعاتی در مورد رایترهای نصب شده بر روی سیستم
- امکان رایت مستقیم فایل های صوتی WAV, MP3, WMA و Ogg و ساخت Audio CD
- و... . ادامه مطلب ...

رایت سریع انواع دیسک با Cheetah DVD Burner 2.47

دانلود نرم افزار - رایت سریع انواع دیسک با Cheetah DVD Burner 2.47

Cheetah DVD Burner محصول شرکت Cheetah یکی از نرم افزارهای مشهور در زمینه ی رایت انواع لوح فشرده می باشد ، همانطور که می دانید چیتا سریعترین حیوان دونده ی کره ی زمین است! Cheetah DVD Burner نیز باید همین ویژگی یعنی سرعت را داشته باشد ، توسط این نرم افزار می توانید انواع دیسک از قبیل Blu-ray ، DVD DL ، DVD و CD را با سرعت هرچه تمامتر رایت کنید! همچنین قابلیت ساخت و رایت Audio CD از فایل های صوتی MP3 ، AVI ، MP2 ، WMA و WAV را دارا بوده و نیز قابلیت رایت فایل های Bin/Cue ، DVD Video و ساخت و رایت فایل های ایمیج با فرمت ISO را دارد. علاوه بر رایت ایمیج و انواع دیسک ، Cheetah DVD Burner توانایی ساخت DVD های ویدیویی از فایل های ویدیویی FLV ، MP4 ، WMV ، AVI ، MOV و 3GP را نیز دارد!

ویژگی های کلیدی نرم افزار Cheetah DVD Burner 2.47:

- قابلیت رایت انواع دیسک : CD ، DVD ، Blu-ray Disk
- سرعت بسیار بالا در رایت
- حجم کم در مقایسه با نرم افزارهای مشابه
- امکان ساخت و رایت فایل های ایمیج با فرمت ISO
- امکان ساخت سی.دی های Bootable
- محیط کاربری بسیار جذاب و کاربری آسان
- ساخت دیسک های صوتی از فرمت های MP3 ، AVI ، MP2 ، WMA و WAV
- ساخت DVD های ویدیویی از فرمت های FLV ، MP4 ، WMV ، AVI ، MOV و 3GP
- استفاده ی بسیار کم از منابع سیستمی
- پشتیبانی از ویندوزهای 98 ، ME ، NT ، 2000 ، XP ، Vista و 7
- و... . ادامه مطلب ...

با DVD neXt Copy neXt Tech 4.0.2.8 نسل جدید برنامه های کپی DVD را تجربه کنید

دانلود نرم افزار - با DVD neXt Copy neXt Tech 4.0.2.8 نسل جدید 
برنامه های کپی DVD را تجربه کنید

استفاده از لوح های فشرده به عنوان یکی از حافظه های قابل حمل به یکی از موارد بسیار عادی در زندگی افراد تبدیل شده است. کودکان و خردسالان هم با دیدن یکی از همین لوح ها نوع یا حتی با قرار دادن در یک اجرا کننده محتویات داخل آن ها را متوجه می شوند. این دیسک های نوری گاه از اهمیت فوق العاده پیدا می کنند تا جایی که همیشه می بایست نسخه ای پشتیبان از آن ها تهیه نمود. سی دی ها و دی وی دی های زیادی را در روز ممکن است مشاهده کنیم که به روی خود نوعی اطلاعات مانند بازی، نرم افزار و یا فیلم را حمل می کنند. کاربران برای این که همیشه نسخه ای پشتیبان از اطلاعات دی وی دی ها و یا سی دی های خود داشته باشند اقدام به کپی آن ها بر روی دیسکی دیگر و یا برروی هارد دیسک سیستم خود می نمایند. برای این که فیلم های خود را جدای از یک لوح که ممکن است به هر دلیلی خراب شود، در جایی دیگر هم داشته باشند اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از آن ها می کنند. کاربران گاهی اوقات لازم است از ابزارهایی استفاده کنند تا هم بتوانند اطلاعات را برروی هارد دیسک سیستم خود کپی کنند و یا از لوح های فشرده یک BackUp به صورت لوحی دیگر تهیه نمایند. نرم افزارهای زیادی در این زمینه موجودند. ابزارهای مختلفی که معمولا کاربران با هدف و سلیقه شخصی آن ها را انتخاب می کنند، اما نرم افزاری که به عنوان نسل بعدی ابزارهای کپی دی وی دی ها نام گرفته است ، ابزاری است بسیار قدرتمند که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار DVD neXt COPY neXt Tech Edition نام دارد. این نرم افزار در حقیقت یک ابزار رایت هم به شمار می رود علاوه بر اینکه قادر است تا اطلاعات درون دی وی دی ها را درون حافظه های دیگر کپی نماید. قادر است از دو فرمت فیلم های دی وی دی یعنی NTSC  و PAL پشتیبانی کرده و با قابلیت سازگاری با انواع لوح های فشرده و همچنین رایترها از فیلم ها نسخه های پشتیبان تهیه و رایت نماید. همچنین قادر است تا فیلم ها را حتی برروی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل انتقال دهد به صورتی که قابل پخش در آن ها باشد. محیط کاربری فوق العاده ای برای DVD neXt COPY Ultimate طراحی شده است که علاوه بر استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و همچنین محیطی داینامیک، جذابیت بسیار زیادی هم دارد.این ابزار قادر است تا از نسل آینده لوح های فشرده که تقریبا حجمی معادل یک هارد دیسک قدیمی دارد را پشتیبانی نماید. Blu-ray به طور کامل در این نرم افزار تعریف شده و سازگاری کاملی نیز دارد. تنها با یک کلیک یک لوح فشرده رایت خواهد شد، مانند نرم افزار های دیگر رایت سی دی یا دی وی دی می تواند اطلاعات را به صورت های مختلف دیتا، صوتی و یا تصویری رایت نموده و یا از آن ها ایمیج تهیه کند. DVD neXt COPY neXt Tech Edition می تواند حتی ایمیج های مختلف را به فرمت های دیگر ایمیج تبدیل نماید. کاربرانی که به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای مدیریت لوح های فشرده خود هستند، آسان دانلود نسخه کامل DVD neXt COPY neXt Tech Edition را به آن ها پیشنهاد داده با با سرعتی بالا، همراه با حجم پائین و محیط کاربری جذاب سی دی ها و دی وی دی های خود را مدیریت نمایند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار DVD neXt COPY neXt Tech Edition 4.0.2.8 :

- نسل بعدی برنامه های کپی برداری فیلمهای دی وی دی با تکنولوژی ™neXt Tech
- کپی دی وی دی های ویدئویی به BluRay
-  کپی فیلم ها برروی Pod, PSP, Zune
- کپی فیلم های دی وی دی برروی لوح های فشرده دی وی دی
- کپی فیلم های دی وی دی برروی هارد دیسک سیستم
- کپی فیلم های دی وی دی برروی تنها یک دیسک بدون بخش بخش کردن فیلم
- پشتیبانی از حالت مالتی کانال در صدا
- قابلیت ایمیج گیری از سی دی و یا دی وی دی
کپی و یا رایت برروی چند لوح فشرده و یا سیستم های دیگر به صورت همزمان
- قابلیت رایت به صورت سی دی به سی دی و یا دی وی دی به دی وی دی
- قابلیت تبدیل ایمیج به فرمت های دیگر
- قابلیت رایت هر نوع ایمیج برروی لوح فشرده
- بهترین کیفیت ممکن در فیلم ها
- قابلیت اسکن بدسکتور ها
- درست کردن بدسکتور ها به صورت خودکار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جالب و جذاب
- قابلیت پشتیبانی از Blu-ray در ویندوز ایکس پی
- قابلیت تنظیم کیفیت صداها
- قابلیت پاک نمودن لوح های با قابلیت خواندن و نوشتن چندباره
- قابلیت پشتیبانی،سازگاری و همچنین تنظیمات مجزا برای پردازنده های تک هسته و چند هسته ای
- پشتیبانی از انواع لوح ها
- قابلیت سازگاری با انواع پل های ارتباطی میان سیستم و دیسک خوان
- حجم پائین و قابلیت های فراوان
- پشتیبانی از NTSC و PAL
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز 7
- و ...
ادامه مطلب ...