دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

فرمت سطح پایین هارد دیسک توسط Low Level Format

دانلود نرم افزار - فرمت سطح پایین هارد دیسک توسط Low Level Format

حتما میدانید که در هنگام فرمت هارد دیسک کلیه اطلاعات موجود بر روی آن پاکسازی میگردد و از دید کاربر مخفی می گردد. اما حقیقت آن است که اطلاعات همچنان بر روی سکتورهای هارد دیسک شما موجود هستند و تنها از دید شما مخفی شده اند. برای پاکسازی کامل این اطلاعات و تبدیل هارد دیسک به یک هارد دیسک جدید که هیچگونه اطلاعاتی بر روی آن موجود نیست می توانید از حالت Low Level Format استفاده کنید.
این نرم افزار قادر است تعداد سیلندر و سکتور های هارد دیسک شما را نیز نمایش دهد و با توجه به این که ساختار هارد دیسک های مختلف که توسط کمپانی های گوناگون ساخته شده اند با یکدیگر متفاوت است به همین جهت از سوی شرکت های سازنده نرم افزار اختصاصی برای اینجام اینگونه فرمت ها ارائه می شود که در بسته حاضر نرم افزار شرکت های Maxtor, Western, Seagate و Quantum قرار داده شده است.
این گونه فرمت علاوه بر پاکسازی کلیه هارد دیسک به صورت سکتور به سکتور، کلیه ویروس ها (حتی ویروس های سکتور صفر) را پاکسازی میکند و در بسیاری از موارد حتی موجب ترمیم سکتورهای خراب هارد دیسک نیز میگردد.
توجه داشته باشید که این برنامه ها فقط در محیط داس قابل اجرا هستند و کلیه اطلاعات شما طی این فرآیند فرمت پاکسازی خواهند شد و با توجه به پاکسازی سکتور به سکتور هارد دیسک عملیات فرمت و پاکسازی ساعت ها طول خواهد کشید.

price قیمت: رایگان
download دانلود (حجم: 1.06 مگابایت) - سرور سایت
password رمز عبور: www.takpedia.com
info منبع : www.takpedia.com

attention توجه: برای استفاده از این برنامه ها نیاز به تخصص کافی در زمینه کامپیوتر و محیط Dos دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد