دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

طراحی چارت های گرافیکی توسط SmartDraw 2010

دانلود نرم افزار - طراحی چارت های گرافیکی توسط SmartDraw 2010

چارت ها و انواع دیاگرام ها امروزه به یکی از رایج ترین موارد تحقیقات در سطوح مختلف تبدیل شده اند. برای نمایش آمارها یا رسم چارت های گرافیکی یا فلوچارت های برنامه نویسی رسم یک نمودار گرافیکی و رایانه ای به زیباتر شدن کار کمک زیادی می کند و مطمئنا در موفقیت هرچه بیشتر پروژه تحقیقاتی هم تاثیر بیشتری دارد. اما رسم یک نمودار یا چارت یا دیاگرام مستلزم استفاده از یکی از نرم افزارهایی است که در این زمینه فعالیت دارند. SmartDraw یکی از نرم افزارهای قدرتمندی است که در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد. این ابزار که تنها برای همین کار طراحی شده است توانایی خلق انواع دیاگرام ها ، چارت های گرافیکی و نمودارها را دارد. ابزاری کامل که با استفاده از واسط گرافیکی جذابش خیلی زود می تواند جای خود را میان کاربران حرفه ای باز کرده و به سادگی هم قابل استفاده باشد.
رسم انواع مدارات الکتریکی با استفاده از تمامی قطعاتی که در نرم افزار طراحی شده اند ، طراحی انواع نقشه شبکه های رایانه ای ، نقشه های جغرافیایی و بسیاری موارد دیگر همه در نرم افزار SmartDraw به سادگی قابل استفاده خواهند بود. دسته های اصلی برای طراحی بیش از 26 مورد است که دیگر هیچ حرفی را باقی نمی گذارد ؛ یعنی یک کاربر مبتدی برای طراحی یک چارت می تواند از ساده ترین مورد استفاده کند و کاربر حرفه ای هم اگر بخواهد می تواند در هرموردی به سادگی دست به طراحی بزند.
سازگار با نرم افزارهای موجود در بسته آفیس شرکت مایکروسافت از جمله قابلیت هایی است که برای خیلی از کاربران اهمیت زیادی دارد چرا که مجموعه آفیس به عنوان رایج ترین بسته ها شناخته می شود. پرینت مستقیم با امکان تغییر در اندازه صفحه و تنظیمات ، امکان قرار دادن اشکال و تصاویر در صفحات و موارد دیگر از جمله دیگر خصوصیات نرم افزار SmartDraw محسوب می شود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار SmartDraw 2010 :

- استفاده آسان از نرم افزار
- واسط کاربری فوق العاده جذاب
- امکان طراحی بیش از 26 مدل از انواع چارت ها و دیاگرام ها
- ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان پرینت مستقیم از نرم افزار- سازگار با نرم افزارهای موجود در بسته آفیس
- امکان قرار دادن اشکال و تصاویر در پروژه ها
- امکان به اشتراک گذاری اسناد
- قابلیت تنظیم اندازه صفحه
- امکان تغییر گرافیک برای چاپ
- امکان استفاده از جداول در اسناد
- قابلیت استفاده از متن ها در اسناد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

learn نحوه کرک: فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از Patch کردن از طریق کیجن داخلی اقدام به فعالسازی نرم افزار کنید.

price قیمت: 197 دلار آمریکا
download دانلود (حجم: 22.89 مگابایت) - سرور سایت
crack کرک نرم افزار
password رمز عبور: www.takpedia.com
publisher سایت سازنده
info توضیحات به نقل از: آسان دانلود
info منبع : تک پدیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد