دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

دانلود نرم افزار

دانلود تمام نرم افزارهای موجود در ایترنت

کپی انواع DVD های قفل دار با AnyDVD & AnyDVD HD 6.6.2.6 Final

دانلود نرم افزار - کپی انواع DVD های قفل دار با AnyDVD & AnyDVD
 HD 6.6.2.6 Final

برای بسیاری از کاربران کامپیوتر پیش آمده که DVD را کپی کنند و در هنگام کپی آن با خطاهایی مبنی بر عدم کپی دیسک روبرو شده اند در حالی که DVD فاقد هرگونه ایرادی بوده و یا لکه ای روی آن باشد! دلیل این مساله وجود انواع قفل های نرم افزاری بر روی DVD مذکور است ، اکثر فیلم های DVD اورجینال دارای قفلی برای محافظت از تکثیر غیر قانونی آنها است.

AnyDVD محصولی از شرکت نرم افزاری معروف SlySoft ، که تولید کننده ی نرم افزار CloneCD معروف که چند سالی پیش اکثرا از آن برای کپی CD ها و حتی DVD های قفل دار استفاده می کردیم! این نرم افزار درایوری است که در پس زمینه ی سیستم اجرا شده و به طور خودکار DVD موجود در درایو نوری را از حالت کد شده خارج می کند که می توانید از نرم افزارهای رایت و کپی دیسک مانند CloneCD ، Alcohol 120% ، InterVideo DVD Copy ، Pinnacle Instant Copy و... برای کپی DVD مذکور استفاده کنید. این نرم افزار توانایی حذف و کدگشایی روش های : کد محلی RPC ، روش CSS را دارد تا بتوان DVD ها را در تمامی دستگاه های پخش DVD خانگی تماشا کرد.همچنین Slysoft AnyDVD قابلیت حذف نویز ، ویژگی های ناخواسته ی فیلم ها مانند زیرنویس های ناخوشایند در مورد کپی رایت و صفحه ی هشدارهای FBI و... را دارد. این نرم افزار علاوه بر رمزگشایی از DVD ها قابلیت های مفید دیگری نیز دارد مانند قابلیت کنترل سرعت درایو نوری را دارد که با تنظیم صحیح آن و کم کردن سرعت آن نویزهای موجود در فیلم ها نیز کاهش می یابد و باعث می شود ویدیوهایی بدون نویز و با کیفیت تری را مشاهده کنید.یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان کپی سی.دی های صوتی (Audio CD) قفل دار را به کاربر می دهد!

AnyDVD HD علاوه بر داشتن قابلیت های AnyDVD قابلیت های دیگری نیز دارد که برای کار با DVD های HD یا High Definition DVD مورد استفاده قرار می گیرد که مانند برادرش AnyDVD! قابلیت کدگشایی از HD-DVD و دیسک های Blu-Ray را دارد به طوری که به صورت درایوری در پس زمینه ی ویندوز اجرا شده و فیلم های موجود بر روی HD-DVD و Blu-ray Disk را به صورت کدگشایی شده برای کاربر ارایه می دهد که با استفاده از نرم افزارها کپی می توان آنها را ذخیره و یا کپی کرد.این نرم افزار قادر به کدگشایی فیلم های Blu-ray (BD+ and AACS) و HD DVD (AACS) می باشد. شگفتی و قدرت AnyDVD HD در این است که می توانید دیسک های HD ، Blu-ray را با رابط Digital Display Connection بدون نیاز به کارت گرافیکی و نمایشگرهای مطابق با HDCP در نمایشگر خود مشاهده کنید!! تنها کافی است که دیسک مورد نظر خود را درون درایو نوری قرار دهید و با نرم افزارهای پخش فیلم های HD مانند PowerDVD Ultra و ... به تماشای آنها بپردازید.جنبه جالب دیگری که AnyDVD HD دارد magic file replacement است. با اسکریپت‌های ساده XML می‌توان تقریباً از تمام دیسک‌های فیلم تجاری کپی اصل تهیه کرد. این اسکریپت‌ها در دیسک کپی جایگزین فایل‌های روی دیسک می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید دیسک کپی را به خواست خود سفارشی کنید بدون این‌که نیازی به ایجاد کپی روی هارد دیسک باشد!

ویژگی های کلیدی نرم افزار AnyDVD 6.6.2.6 Final:

- حذف رمز (CSS) و کد محلی (RPC) از DVD ها
- حذف رمز بدون نیاز به ذخیره کردن داده‌ها روی هارد دیسک
- حذف ویژگی های ناخواسته و تحمیلی فیلم ها مانند زیرنویس های اجباری کپی رایت و هشدارهای FBI
- حذف حفاظت از کپی آنالوگ (Microvision)
- جلوگیری از اجرای اتوماتیک نرم‌افزارهای روی DVD در کامپیوتر
- امکان کنترل سرعت درایو نوری که موجب حذف نویز از فیلم ها می شود
- سازگار با تمامی DVD ها
- امکان کپی سی.دی های صوتی (Audio CD) حفاظت شده
- سازگار با تمامی نرم افزارهای کپی DVD مانند CloneCD ، CloneDVD و...
- و...

ویژگی های کلیدی نرم افزار AnyDVD HD 6.6.2.6 Final:

- دارای تمامی ویژگی های AnyDVD
- حذف رمز AACS از روی دیسک های Blu-ray و HD-DVD
- حذف محافظت های BD+ از دیسک های Blu-ray
- حذف کدهای محلی از روی  Blu-ray Disks و HD-DVD Disks
- تماشای فیلم‌ها توسط اتصال نمایش دیجیتال (Digital Display connection) بدون کارت گرافیکی سازگار با HDCP
- حذف محدودیت‌های تربیتی (Parental)
- سازگار با ویندوزهای 98/Me/NT/2000/XP/Vista/Win7
- و... .

learn نحوه کرک: نرم افزار را نصب کنید و اگر پس از نصب درخواست Reboot سیستم شد آن را نادیده بگیرید ، اگر نرم افزار اجرا شد آن را به صورت کامل از قسمت Taskbar Tray ببندید

price قیمت: 63.00 دلار آمریکا
download دانلود (حجم: 5.3 مگابایت) - سرور سایت
crack کرک نرم افزار
password رمز عبور: www.takpedia.com
publisher سایت سازنده
info منبع : تک پدیا

attention توجه: هیچگاه به نرم افزار اجازه ی Update از اینترنت و یا اتصال به Home Page نرم افزار را ندهید ، این عمل باعث غیر فعال شدن نرم افزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد